5 iulie 2013

O idee de afacere de milioane: Reparatii si restaurari de mobilier!

Printre cele mai profitabile idei de afaceri se numara si cele care se preocupa de situatia financiara a clientului. In special pe timp de criza, sa ai parte de servicii si produse care te ajuta sa economisesti bani si timp, este cu adevarat esential. 

In principiu, asta se intampla in momentul in care discutam despre serviciile de reparatii si restaurari de mobilier. Ai o noptiera demodata si vrei sa o faci sa se asorteze perfect cu restul pieselor de mobilier din casa? Ai un sifonier din cires si vrei sa il restaurezi, chiar daca este de pe vremea bunicii? Ai o canapea care nu se mai poate desface?

Iata doar cateva exemple de probleme de care ne lovim cu totii, foarte des. Esential de constientizat este faptul ca avem doua optiuni: aruncam piesele de mobilier sau le restauram/ reparam.

Ambele varianta implica o anumita suma de bani pentru acoperirea cheltuielilor, evident, avantajele fiind notabile pentru cea de-a doua optiune. Sa tinem cont ca un profesionist se deplaseaza la domiciliul tau, efectueaza reparatiile si iti ia un comision mult sub pretul pe care l-ai achita pentru o noua piesa de mobilier.

In orice caz, oricare ar fi socotelile, costurile si avantajele, numarul celor care se orienteaza catre reparatii pentru piesele lor de mobilier, este in crestere sigura, mai ales acum pe timp de criza.

Cum am putea contura aceasta idee de afacere in cateva cuvinte? Pentru inceput, sa tinem cont de faptul ca avem nevoie de profesionistii care sa se ocupe de prestarea serviciilor propriu-zise. Aici aveti doua optiuni:

1. Dvs prestati serviciile in cauza si alegeti o forma legala care sa va avantajeze 
din toate punctele de vedere, insa cu o perspectiva clara asupra dezvoltarii afacerii.

2. Dvs coordonati o echipa de profesionisti care sa presteze serviciile in cauza. Aici nu trebuie neaparat sa aveti experienta de lucru in domeniu, insa este de preferat, avand in vedere faptul ca doar asa veti putea evalua in mod corect munca celor din jur si calitatea pentru care impuneti o anumita politica de preturi!

Oricare ar fi optiunea asupra careia va veti concentra, este esential sa puneti accent pe urmatoarele aspecte:

1. Aveti nevoie de prezenta online
, indiferent daca sunteti pe cont propriu sau daca aveti o echipa de profesionisti pe care o coordonati.

2. Aveti nevoie de un plan de afaceri care sa va ajute sa colectati toate informatiile referitoare la oportunitatile de dezvoltare, la strategiile esentiale pentru obtinerea de profituri, la competitorii pe care va trebui sa ii devansati, la politica de preturi pe care sa o impuneti si nu numai.

3. Aveti nevoie de servicii de calitate. Specializati-va in domeniu, aflati ce trenduri apar in ultima vreme, cu privire la moda pieselor de mobilier, mergeti la workshop-uri si incercati sa oferiti servicii de inalta calitate.

Regula se aplica si in cazul profesionistilor cu care colaborati. Luati in echipa doar specialisti, nu amatori care sa presteze servicii de mantuiala si, implicit, sa atraga publicitate negativa. Nu uitati ca cei mai multi clienti vor apare prin intermediul recomandarilor din partea clientilor multumiti. La servicii de calitate slaba, publicitate negativa, zero clienti, zero incasari.

Mult succes si afaceri cat mai prospere!

sursa foto; www.sxc.hu


Niciun comentariu :

Like Sadbog on Facebook