6 septembrie 2013

Marketing ca la carte: Coolerul de bere blocheaza semnalul smartphone-urilor...

Motivul este simplu. Putini mai sunt in stare, in prezent, sa mai duca o conversatie pana la capat si sa se bucure de o iesire alaturi de prieteni, fara sa puna mana pe telefoane macar de 10-20 de ori. 

Ne verificam conturile de pe retelele de socializare, daca am primit vreun mail pe cele 4 conturi de emailing, daca vreun prieten a dat check-in in vreo cafenea apropiata, daca cineva ne-a dat like la commentul dat la poza unui prieten...

In cateva cuvinte, viata a inceput sa devina mai incitanta cand o traim cu smartphone-urile in mana. Asa se face ca si cand ne adunam sa ne vedem, tot singuri ne distram. Ajungem, destul de rapid, sa ne retragem in spatele ecranelor si sa textam ceva apetisant catre un prieten de la kilometri distanta.

Si pentru ca strategiile de marketing devin din ce in ce mai tari, astazi descoperim exemplul dat de un brand de bere din Brazilia. Coolerul lor de bere iti blocheaza semnalul, astfel ca tu nu mai ai nimic altceva de facut decat sa interactionezi cu oamenii alaturi de care ai decis sa bei o bere, noteaza Springwise.

Asemanator cu brandul Social Rehab din Singapore, brand care ofera discount-uri pentru clientii care isi lasa device-urile la usa, brandul Polar mizeaza pe o strategie de marketing asemanatoare. Va fi o strategie de marketing social si cu sanse mari sa intre si in categoria viral.

La urma urmei, orice forma inedita prin intermediul careia cauti sa oferi un plus de confort in viata clientilor tai se poate transforma intr-o veritabila strategie de marketing viral.


http://ideideafaceri.manager.ro/articole/piata-marketing/marketing-ca-la-carte-coolerul-de-bere-blocheaza-semnalul-smartphone-urilor-7603.html


Niciun comentariu :

Like Sadbog on Facebook