Vanzarile tind sa scada, produsele si serviciile se uzeaza, fac loc unora noi, nivelul de profit este descendent in mod natural, insa nu si atunci cand intervenim cu noi strategii. Asa se face ca si pe timp de criza, unele afaceri o duc extrem de bine. Insa pentru ca acest lucru sa se intample, persoanele care le administreaza trebuie sa ramana concentrati pe obiectivele lor principale si sa mizeze pe strategii verificate.
Iata cele 5 strategii care isi vor dovedi intotdeauna eficienta cand vine vorba despre revitalizarea vanzarilor noastre:
1. Imbunatateste-ti produsele si serviciile in mod constant. Nimeni nu cumpara produse sau servicii "prafuite", peste care ai putea sa juri ca s-a pus praful de luni de zile.
Incearca mereu sa intelegi ce se intampla in cadrul audientei-tinta pe care mizezi. Ce nevoi noi au aparut, ce dorinte existe, ce trenduri circula, ce probleme exista si in ce masura sunt ele deja acoperite de catre celelalte branduri care iti sunt concurente?
2. Mizeaza pe agenti de vanzari mai buni, trainuiti, nu amatori. La nevoie, poti reduce numarul agentilor de vanzari si cooptarea unor profesionisti adevarati. Degeaba sunt multi daca nu isi cunosc consumatorii potentiali si modul in care trebuie sa vanda pentru rezultate exceptionale!
3. Prezenta online trebuie sa fie in permanenta in constructie si mereu in stare impecabila! Nu pastra un banner prea mult timp chiar daca detine o rata de conversie exceptionala. Nu uita ca ai nevoie de un specialist care sa se asigure ca design-ul este mereu actualizat, mereu in ton cu ceea ce cauta clientii tai deja existenti si potentialii clienti.
Adauga widget-uri si butoane necesare, insa pastreaza lucrurile cat mai simple! Foloseste culorile in mod inteligent, nu ca si cum ar urma carnavalul de la Rio.
4. Foloseste marturiile din partea clientilor multumiti! Pentru fiecare marturie pe care un client multumit ti-o ofera, ai sansa sa castigi unul nou! Ideea centrala este ca un client multumit atrage noi clienti pentru afacerea ta. Asa ca investeste in fiecare client si fa tot posibilul pentru ca experienta sa sa fie una perfecta. La final, daca raportul calitate-pret este unul satisfacator si daca angajatii tai le ofera clientilor atentie totala, sunt sanse mari ca afacerea ta sa mearga in directia cea mai buna.
5. Diversifica-ti metodele prin care vinzi. Se poate sa investesti cea mai mare pondere din capitalul tau banesc intr-o directie in care simti ca mergi la sigur. Mizezi pe offline si asa vei continua sa procedezi si de acum incolo. Insa daca ai incerca sa iti largesti perspectivele, sa privesti mai departe de linia orizontului, s-ar putea sa descoperi ca ai la dispozitie o paleta larga de metode prin care poti vinde mai mult, mai rapid, mai eficient.
http://ideideafaceri.manager.ro/articole/management-financiar/5-strategii-eficiente-pentru-revitalizarea-vanzarilor-tale-7599.html
6 septembrie 2013
5 strategii eficiente pentru revitalizarea vanzarilor tale
Etichete:
metode vanzari
,
progres vanzari
,
strategii vanzari
,
vanzari
,
vanzari marketing
Abonați-vă la:
Postare comentarii
(
Atom
)
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu