Daca e sa fim sinceri, razboiul dintre caramida si online a inceput de foarte mult timp, de cand a inceput mediul virtual sa se impune in mod agresiv. Experti numerosi anuntau ca locatiile offline nu isi vor mai avea sensul in urmatorii ani si ca toate lucrurile palpitante se vor petrece in online, in mod exclusiv.
In mod deloc uimitor, caramida si-a pastrat mereu o bucata considerabila de teren, de teritoriu pe care niciun alt mediu nu are puterea sa il revendice. Nimeni nu va putea inlocui vreodata beneficiile oferite de conceptul brick-and-mortar si acest lucru este clar.
Ce este extrem de interesant este maniera in care un brand a reusit sa imbine online-ul cu offline-ul si sa valorifice maximul din ambele medii. Un brand de haine din New York, Kate Spade, a introdus conceptul de vitrina interactiva.
Au fost realizate patru vitrine interactive pentru patru magazine. In momentul in care esti in fata vitrinei, pe vitrina este afisata colectia de haine si totul funcitoneaza pe sistem touch screen.
Vrei sa cumperi ceva? Simplu! Selectezi item-ul dorit si printr-un SMS de confirmare, produsele dorite iti sunt livrate acasa, cu plata la livrare.
Iata maniera in care un brand a reusit sa imbine utilul cu placutul. Este util sa ai un shop offline, insa placut ar fi daca am putea sa facem totul in online. Ar fi un plus de confort si de viteza, insa au ramas multe surse de venituri si pe strada, acolo unde trecatorii pot oricand sa devina clienti!
Sa aveti succes si afaceri profitabile in online si in offline!
sursa foto: www.laughingsquid.com
http://ideideafaceri.manager.ro/articole/piata-marketing/razboiul-dintre-caramida-si-online-a-inceput-castiga-vitrinele-interactive-7033.html
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu